Головна » Статті » Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо організації навчальної діяльності у різновіковій групі ДНЗ

Методичні рекомендації щодо організації навчальної діяльності 
у різновіковій групі ДНЗ

 

Ступінчастий початок заняття

  1. Починають роботу старші діти, з якими педагог вивчає нову тему.

  2. Підключаються молодші діти.

  3. Діалог, у якому беруть участь усі діти.

Ступінчасте закінчення заняття

  1. Заняття розпочинається з усією групою.

  2. Молодші діти беруть участь у спільному занятті 15-20 хв. Старша підгрупа залучена до різних видів діяльності протягом 25-30 хв.

  3. Молодша підгрупа залишає заняття з помічником вихователя. А вихователь продовжує роботу зі старшою підгрупою.

Ступінчасті початок і кінець заняття.

  1. Починають роботу старші діти.

  2. Приєднуються молодші діти. Старші в ролді «вихователя» навчають малюків, демонструють способи виконання завдання, контролюють виконання завдання.

  3. Виконання завдань (для кожної підгрупи – диференційовано).

  4. Підведення підсумків. Молодші діти закінчують заняття.

  5. Старші виконують індивідуальні завдання.

Одночасна діяльність дітей, але з різним програмовим змістом для кожнї підгрупи.

  1. Ігрові дії молодших дітей у спеціально створеному середовищі (згідно теми заняття) під наглядом помічника вихователя чи вихователя.

  2. Організоване заняття.

  3. Підгрупи міняються місцями.

Поточна організація дітей

  1. Працює одна підгрупа, а друга доповнює результат її діяльності (конструювання, зображувальна діяльність, мовленнєва творчість).

Окрема організація дітей

  1. Кожну підгрупу залучено до різних видів діяльності з різним змістом.

  2.  
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: metodist (18.02.2016)
Переглядів: 545 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0