18:10 засідання клубу творчо працюючого педагога | |
24 лютого на базі ДНЗ №1 «Ромашка» відбулося спільне засідання слухачів клубу творчо-працюючих педагогів з проблеми «Реалізація науково-методичного супроводу забезпечення екології дитинства» та педагогічної майстерні «Екологічний дивограй». На сучасному етапі дошкільна освіта України обрала шлях гуманізації, то ж головним пріоритетом кожного дошкільного навчального закладу має бути забезпечення належної екології дитинства. Сприятлива екологія дитинства передбачає бережне й шанобливе ставлення до унікальності дитинства, активний захист дитини у найуразливіший період її розвитку, збереження фізичного, психічного, духовного, морального здоров’я малечі, створення розвивального освітнього середовища, наповнення притаманним дитинству ціннісним змістом життєдіяльності. Місія педагога – оберігати дитинство своїх вихованців, дарувати щиру любов, радість і повагу, допомогти розкритися здібностям і талантам кожної дитини. Засідання було поділено на два блоки: практично–аналітичний та презентаційний. Слухачам запропоновано практичну форму роботи з дітьми: інтегроване заняття по формуванню природничо-доцільної поведінки дошкільнят з використанням експериментально-дослідницької діяльності, яку майстерно провела досвідчений вихователь Магера Інна Миколївна. Малюки потрапили у чарівну казку природи де зустрілися із краплинками. Під час подорожі із гостями дошкільнята досліджували властивості води, експериментували, грали цікаві ігри. В межах презентаційного блоку вихователь-методист Вільчанська Т.В. у виступі–презентації розкрила наукові, теоретичні основи на специфічний полілог наукових підходів до екології дитинства, провела паралель між поняттями екологія дитинства та екологічне виховання дітей. Поняття екологія дитинства як інтегроване за своєю суттю відображає сукупність проблем, пов’язаних із забезпеченням комфортного проживання кожною дитиною періоду дитинства, її гармонійної взаємодії з довкіллям та збереженням здоров’я як у фізичному, так і в соціально- психологічному, соціально - педагогічному контекстах. А гармонійну взаємодію з довкіллям можливо забезпечити лише впроваджуючи екологічну просвіту малюків. | |
|
Всього коментарів: 0 | |