Головна » 2016 Вересень 7 » Педагогічна рада в ДНЗ №1
10:29 Педагогічна рада в ДНЗ №1 | |
У наш час перебудовчі процеси в усіх сферах суспільного життя вимагають посилення демократичних засад управління закладами освіти. Як наслідок поширюються повноваження органів самоврядування, підвищується роль педагогічної ради, що є дорадчим колегіальним органом управління дошкільним навчальним закладом. Якщо питання організації діяльності ДНЗ розглядаються і вирішуються на нарадах при завідуючому, то ефективність роботи та перспектива розвитку колективу - це прерогатива педагогічної ради. Педагогічна рада - це рада педагогів, які дійсно радяться, а не „засідають”, така рада повинна приносити професійне задоволення, бажання здійснити окреслене, впевненість, а не навпаки.Педагогічна рада є основною формою методичної роботи з педагогічним колективом. Вона дозволяє найбільш глибоко і кваліфіковано вирішувати важливі питання підвищення ефективності процесу навчання та виховання, дає змогу залучати кожного вихователя до роботи дошкільного закладу. 5 вересня в ДНЗ №1 «Ромашка» відбулось засідання педагогічної ради колективу , яка проходила у невимушеній, творчій атмосфері у формі ділової гри «Пазли». Були створені умови, які сприяли підвищенню ефективності роботи педагогічної ради. А це залежить від багатьох факторів: створення сприятливого психологічного мікроклімату в колективі, якості підготовки, культури проведення самої педагогічної ради, оптимального добору тематики та раціональної форми проведення. Мета засідання - розробити пріоритетні напрямки розвитку дошкільного навчального закладу на 2016-2017 навчальний рік;сприяти активізації творчого пошуку педагогів. В результаті:педагоги діяли у напрямі позитивних змін з чітким баченням поставленої мети та способів її досягнення;згуртувалися, і кожний педагог усвідомив особисту відповідальність за розвиток дошкільного закладу. Створена атмосфера підтримки і порозуміння у педагогічному колективі допомогла розвинути стратегічне, корпоративне, інноваційне мислення педагогів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |