Головна » 2017 » Листопад » 8 » Валеологія в дитячому садку
13:34
Валеологія в дитячому садку

Де

Демократизація й гуманізація сучасного суспільства та виховного процесу в дошкільних закладах зумовлюють актуальність проблеми залучення до арсеналу педагогічних засобів впливу на підростаючу особистість еколого-валеологічної компетентності як природної основи позитивних емоцій і створення конструктивних міжособистісних взаємин.

Найбільш сприятливий період для роз’яснення завдань еколого-валеологічного виховання – це дитинство. Маленька дитина пізнає світ, своє існування в ньому з відкритою душею й серцем.

Саме тому педагогічний колектив КУ ДНЗ №1 «Ромашка» визначив одне із пріоритетних завдань на 2017-2018 н.р. - формування основ здорового способу життя засобами валеологічної та екологічної освіти дошкільників. На виконання цього завдання у закладі був проведений місячник валеологічної освіти. На протязі місяця особливо зверталась увага на створення здоров‘язберігаючого середовища, формування у дітей основ здорового способу життя. Педагоги представили до перегляду колегам цікаві авторські заняття.В цікавій нестандартній форміМагера І.М. та Сохатюк В.В. ознайомлювалидошкільнят з основними валеологічними принципами, створення сталих нетрадиційних установок на валеологічну поведінку і здоровий спосіб життя, формуючи змалечку бережливе і дбайливе ставлення до власного здоров'я як найвищої людської цінності.Педагоги довели, що особливість проведення занять із дітьми в дошкільному закладі полягає в тому, що переважна більшість інформації має подаватись у вигляді гри, малюнків, казок, загадок, віршів, прислів'їв, приказок, пісень, розповідей. Тут вихователю безмежний простір для творчості, максимального використання здібностей і таланту.

Вихователь фізкультури Здорова В.М. разом із вихованцями старшої групи продемонстрували як  можна оптимально поєднати проведення занять із валеології в тісній інтеграції із заняттями з фізкультури, на яких виконувалися б завдання з рухової активності, загартування та гігієни, передбачені даною програмою.

А наймолодші дошкільнята весело прокидались із клоуном Тошою та під вмілим кнрівництвом їхнього наставника Бойчук С.Р.

А завершила місячник інтерактивна педагогічна рада  Навігатор здоров‘я», проведена у формі педагогічного колоквіуму. Колектив «Ромашки» дійшов висновку, що пріоритет здоров'я має стати наріжним каменем виховної роботи в дошкільному навчальному  закладі.

 

Категорія: Новини дошкілля | Переглядів: 21 | Додав: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0