09:27 Тиждень безпеки в ДНЗ "Ромашка" | |
Головним скарбом життя є здоров‘я, і щоб його зберегти, треба багато знати Авіценна Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя. З 24 по 28 квітня 2017 року в ДНЗ №1 «Ромашка» проходив Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. Статистика цифр свідчить, що кількість дітей, які загинули від власної необережності чи безпечності, зростає з кожним роком.І основна причина такого катастрофічного стану справ – незнання правил особистої безпеки, невміння передбачити безпеку. По можливості її уникнути. А при необхідності – діяти. Діти психологічно не готові до екстремальних ситуацій, не відчувають небезпеку і впевнені, що трагедія може статися з ким завгодно, окрім них.Ось чому, починаючи з дошкільного віку, так важливо формувати у дітей свідоме розуміння цінності власного життя та здоров'я, виховувати у них свідому, осмислену позицію щодо безпеки життєдіяльності. Метою Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності було: поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; закріплення уявлень дітей про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення різних надзвичайних ситуацій. Протягом Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в усіх вікових групах проведені різні заходи та форми роботи з дітьми, зокрема:тематичні заняття (наприклад: «Домашні помічники. Про небезпеку неправильного користування електроприладами» «Щоб вогонь не завдав біди, будь обережним з ним завжди!» «Як перейти вулицю»; «Мої та наші речі: догляд за ними»; «Предмети гігієни» ;«Єднаймося, дорослі і малі в любові до рідної землі»; та ін.); тематичні свята і розваги («Загорівся Кицин дім»; «Подорож у Країну здоров‘я».); екскурсію до пожежної частини;моделювання ситуацій правильної поведінки дітей в різних надзвичайних ситуаціях; цільові прогулянки, читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення, аналіз небезпечних ситуацій та виведення дітьми правил безпечної поведінки тощо.
Вихователь-методист КУ ДНЗ №1 «Ромашка» ДМР Вільчанська Т.В. | |
|
Всього коментарів: 0 | |